Pentru a facilita utilizarea site-ului nostru de către utilizatori, folosim cookie-uri. Prin utilizarea site-ului nostru, sunteți de acord cu stocarea cookie-urilor pe computerul / dispozitivul dvs.

Menu

 
Reels Image


Calitatea serviciilor și reclamații

Am sunat la numărul afișat și nu răspunde nimeni.

Vă rugăm să vă asigurați că ați sunat în timpul programului de lucru a liniei de asistență telefonică 035 922 8030, care funcționează în zilele lucrătoare între orele 9:00 și 17:00. Dacă în acest interval orar nu răspunde nimeni, vă rugăm să încercați să sunați din nou sau să trimiteți un e-mail. În caz de nemulțumire, îl puteți contacta pe managerul ARTMIE, spol. s r.o. pe e-mail [email protected] .

 

Nu mi s-a răspuns la e-mail în interval de 48 de ore, care este problema?

În cazul în care este o problemă urgentă, vă recomandăm să ne contactați telefonic la numărul de telefon afișat pe site-ul nostru. În acest fel, putem răspunde mult mai rapid la solicitarea dumneavoastră.

 

Dacă nu sunt mulțumit de serviciile oferite de Centrul de serviciu clienți, pe cine trebuie să contactez?

În acest caz, vă rugăm să contactați managerul ARTMIE, spol. s r.o. prin e-mail pe [email protected] .

 

Care este procedura pentru depunerea unei reclamații a produselor achiziționate?

În această situație, trebuie să ne contactați prin e-mail pe [email protected] sau prin intermediul formularului de contact de pe site. Un membru al Centrului serviciu clienți vă va contacta în termen de max.48 de ore pentru a vă informa cu privire la procedura plasării unei reclamații.

 

Care este procedura în cazul primirii produselor deteriorate?

Cumpărătorul este obligat să verifice, la primirea coletului, dacă ambalajul sau coletul în sine nu este deteriorat sau să deschidă coletul în fața curierului și să inspecteze bunurile. În cazul în care bunurile au fost deteriorate în timpul transportului, este necesar să se depună o reclamație direct către firma de curierat care a efectuat livrarea. Numai în acest caz va putea fi acceptată reclamația. În cazul returnării produselor, vă rugăm să trimiteți coletele la adresa str. Ogorului, nr.3G mun. Oradea, jud. Bihor 410554 cu specificatie pe colet: pentru: Artmie spol Slovacia.

 

Jurnalul unui Artist Profesionist: Caietul de schițe Hahnemühle

04.07.2024

În acest articol ne vom concentra pe importanța caietului de schițe pentru artiști. Îți vom prezenta...

Mixarea Culorilor: Îți arătăm pas cu pas!

25.06.2024

Te întrebi cum să obții nuanța perfectă? Sau poate te gândești ce culori se potrivesc mai bine între...

Pictură pe geantă pas cu pas

23.05.2024

Conectați lumea modei cu arta. Descoperiți modul simplu de a aduce originalitate în garderoba dumneavoastră....

Caligrafie și Hand Lettering: De ce merită încercat?

16.05.2024

Intrați în lumea caligrafiei și descoperiți arta minunată a scrisului. Blogul nostru vă va ghida prin...

Vytvorené systémom www.webareal.sk

MjUxZT
Produse populare
In suma: 0
Toate în coș